Van Duijnen Koffie is voor de tweede keer op rij genomineerd voor de ‘Beleving Award Klant’ van Integron. Klanten geven Van Duijnen een dikke 8 als rapportcijfer. Daarnaast is Van Duijnen dit jaar voor het eerst genomineerd voor de ‘Beleving Award Medewerker’. Volgens Paul Kragten, algemeen directeur van Van Duijnen Koffie, zijn de beleving van medewerkers en klanten onlosmakelijk met elkaar verbonden. “Goede koffie in je werkomgeving is goud waard. Onze dienstverlening begint met het selecteren en permanent controleren van onze basisproducten, koffie, thee, toebehoren. Daar leveren we de beste techniek bij, die de versheid en smaak tot hun recht doet komen. Aspecten als advisering, logistiek en technische ondersteuning maken de cirkel rond. Die zijn essentieel om elke dag van koffie op het werk te genieten – zorgeloos, zonder rompslomp, tegen een realistische prijs.”
Integron, sinds 1993 vooraanstaand specialist in tevredenheidonderzoek, legt jaarlijks ruim 500 organisaties onder de loep. De beleving van klanten en medewerkers wordt op die manier haarscherp in beeld gebracht. Elk jaar wordt halsreikend uitgekeken naar de bekendmaking van de nominaties. De namen zijn juist vrijgegeven: Novograaf, Van Gansewinkel en Van Duijnen Koffie. De Beleving Awards worden op 14 maart uitgereikt in Hal 4.1 in Rotterdam.
Wisselwerking tussen klant en medewerker
De wisselwerking tussen onze klanten en medewerkers is ons belangrijkste bedrijfskapitaal”, zegt Kragten, “Daarom is onderzoek naar hun beleving voor ons essentieel. Wij zijn erg blij met de nominaties. Natuurlijk willen we de awards graag in onze prijzenkast zetten. Maar wat voor ons belangrijker is: we gebruiken de informatie die onderzoek oplevert om het onze medewerkers en klanten nog beter naar hun zin te maken.”
Beleef het zelf!
Dat betekent volgens Paul Kragten: techniek die past bij de smaak en gebruikspatronen van de klant, een onderhoudsvriendelijke systematiek, voorraad op maat en 100% bereikbaarheid van een serviceteam dat snel ter plaatse is om eventuele ongemakken te verhelpen. Paul: “Dat is allemaal mensenwerk. En doordat onze mensen het naar hun zin hebben, hebben onze klanten het naar hun zin. De twee nominaties onderschrijven dat. We zeggen niet voor niets: Nederland werkt lekker op Van Duijnen Koffie. Tegen iedereen die dat elke dag wil beleven, zeg ik: wat let je om klant te worden. De tevreden medewerkers van Van Duijnen Koffie staan ervoor garant dat je vanaf de eerste kennismaking een tevreden klant bent!”